Kurdistan ve Gelecegimiz

Her salak tam ikna olmustur ve her tam ikna olmus da salaktir - Baltasar Gracian

20 July, 2006

Tarlada ölüm yetiştirenler

Son 3-4 gündür türk köşe yazarlarını okuyorum da :) Allah insanları yaratırken bunları ayrı yaratmış besbelli. Yani ben mi salağım onlar mı zeki ya da hangi devirde yaşadıklarını sanıyorlar. Durun durun, sakın bunlar akılları sıra Kürdleri salak yerine koyuyor olmasınlar.

Hangisini ele alacağıma, emin olun, karar veremedim. 3 - 4 isim arasında yaşadığım kararsızlıktan sonra direk Kürdlere hitap edenini (HeK sakın ha derken) seçtim: Taha KARAyol. Bu adamın tarihin, geçmişini falan yazmaya gerek yok. O bizi pekte ilgilendirmeyen bir alan. Sadece son yıllarda savunduğu SOSYOLOJİ KURAMI geyiği gereğince son yazdıklarını ele alalım diyorum. Yazısını okumak isteyen buyursun bir öğün tehdide:

http://www.milliyet.com.tr/2006/07/20/yazar/akyol.html

Ben sadece birşeyi merak ettim bu yazıda; satır arası tehdit var ya hani Kürdlere; sizi öldürürüz, biçeriz, ananızı beller, coğrafyanızı başınıza tarumar ederiz... Bunun neresi sosyoloji ey Taha? Bu kısmı Taha Akyol'un çirkefliğini ve astarını sermek içindir. Kendi kısmımıza geleyim; hani güya sorgulamış ya Kürdleri (nereden bulduğunu sanıyorsa bu yetkiyi).

Efendim, Kürdlerin derdi demokrasi değilmiş diyor Taha Akyol. Kürtler etnik milliyetçilik yapıyorlarmış. Peki sen Kürdlerin bu etnik milliyetçiliğine karşı hangi duruştan dolayı karşı duruyorsun bay Taha? Sakın türklerin olan Türkiye'nin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğü adına olmasın? Sen buna milliyetçilik değil de faşistlik dendiğini bilmiyor musun?

Daha açık konuşalım: Kürdler 4 ülke tarafından esir alınmış ülkelerinin zincirlerini teker teker kırarak bağımsızlığını kazanması için senin de içinde olduğun gruba karşı mücadele ediyorlar. Bu uğurda süren mücadelede etmediğiniz zulüm kalmadı. Bugün bizi toplu imhayla tehdit ediyorsunuz. Zira biliyorsunuz ki Kürdistan olmasa hiçtir elinizde tuttuğunuz topraklar.

Emin olun o Kürdistan'dan tüm pisliklerinizle beraber çıkartılacaksınız. Senin sesini duyacak Kürd kalmadı piyasada. Türkün muhattap olabileceği Kürd kalmadı. Muhattap değilsiniz. Düşmansınız. Elinizden geleni ardınıza koymadınız, yenildiniz.

Ya ülkemizden uslu uslu çıkacaksınız, ya da kıçınıza tekmeyi yiyip çıkacaksınız. Dolayısıyla demokratik bir şekilde mi çıkacaksın yoksa zorla mı çıkartılacaksın diye düşünmesi gereken sensin. Kürdlere akıl vermeyi bırakta bacak arana kaçmış televole aklını yukarı alıp efendi gibi düşünmeye başla.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home