Kurdistan ve Gelecegimiz

Her salak tam ikna olmustur ve her tam ikna olmus da salaktir - Baltasar Gracian

10 August, 2006

sHx - Yagdi yagmur cakti simsek

Yagdi yagmur cakti simsek
Ben de sair olacakmisim
Kader buymus demek

Havada bulut yerde kar olunca
Benden de sair cikar
Karinca kararinca

Simdi efendim neymis mesele
Israili Lubnana girmis
Iyi etmis hergele

Kudus icin savasiyormus Hizbullah
Sana ne be adam senin derdin mi simdi bu
Tovbe estagfurullah

Bak benim siirim kafiyeli oldu seninkinden daha iyi
Edebiyattan caktirmasaydim
Dortlukler halinde yazar alirdim pek iyi

Ama cagdas siir demek
Allahtan korkmadan klavyeye vurmak
Olsa gerek dumtekadumtek

Bir
Siir
Yazayim
Dedim
Post
Modern
Olsun
Kirmizi
Okyanusun
Berrak
Mor
Suyundan
Bir
Cay
Demleyelim
Sekeri
Bol
Olsun
Yuce
Doruklardan
Akip
Gelen
Irmak
Gitmesin
Daha
Oteye
Otesi
Bataklik
Otesi
Hatirlarsin
O
Gokkusagi
Renkli
Kelebegi
Kurtarmistik
Siyahbeyaz
Orumcegin
Agindan
Bir
Papatyanin
Kanatlari
Gibi
Yolmustuk
Orumcegin
Bacaklarini
Seviyor
Sevmiyor
Diye
Sonra da
Kelebegi

Cocuklar
Cocuklari
Dusun
Ve
Cicekleri
Dusun
Ve
Dusundur
Cunku
Baska
Turlu
Olmuyor
Siir
Okunmuyor
Siir

Iste boyle vurunca rastgele klavyeye
Cikar boyle senin gibi bir saire
Bir siir benden sana hediye

Yagdi yagmur cakti simsek
Ben de sair olacakmisim
kader buymus demek

Havada bulut yerde kar olunca
Benden de sair cikar
Karinca kararinca

sHx

*Bu siiri duygularima fena halde dokunan bir siirden esinlenerek kaleme aldim.
Tarih 10 Agustos 2006.


O siir (Mirat'in notu:)

Buradayım Aşkım
Kabil`de
Kandahar`da
Gazze`deyim ben.
Aşkım,bak bu benim
Yıkık virane şehirler içinde
Kül biçiminde
Gel aşkım avuçla beni
Tut olmıyan ellerimden
Kaldır
Götür beni Ülkeme.
Aşkım
Burdayım ben
işte bak burda
Halepçe`de
Bak
Zerdali agacında domurum
Kelebegim ben
Vişne çiçeginde
Beni,yakana tak aşkım
Vazona koy
Evinin bir köşesinde.
Aşkım
Özledim
Seni
Kokunu
Tenini
Beni
Seven
Yüregini
Hasretim
Gülüşüne.
Al beni aşkım
Al beni
Avuçla
Kaldır yerden
Götür
Sen nereye
Gidersen
beni de...

Erdal Ye$il (Oturan Adam)

Bu şiir İSRAİL Siyonist devletinin Lübnan`a yaptığı işgal hareketinin ikinci gününde yani 14 Temmuz 06 tarihinde kaleme alımıştır..Öldürülen aşklar ve umutlar üzerine”

2 Comments:

Blogger Mirat Serhak said...

Buna bir yorum ben yazayim: Oturan adam, ayaga kalk, Kurdistan'a bak ve sonra aynanin karsisina gec: Elalemin derdi neden seni gedi diye sor o aynadaki yansimana. Kurdistan'i kurtardik mi yoksa? Kurdler ozgur bir ulkede yasamaya basladilar mi nihayet?

5:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

shx'in siirine gulmekten duramadim....gercekten oyle sacma bir siire boyle bir cevap yakisir...
saygilarimla

10:22 AM  

Post a Comment

<< Home